سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کادو سالگرد ازدواج

61 ایده جذاب برای خرید کادو سالگرد ازدواج – خرید کادوی سالگرد عروسی –

خرید کادوی سالگرد ازدواج – خریدکادوی سالگرد عقد – خرید هدیه

کادو سالگرد ازدواج – ازدواج یک حادثه است، حادثه ای که دو قلب را به یکدیگر پیوند می دهد. از اولین لحظه ای که این رویداد به وقوع می پیوندد، زندگی از این رو به آن رو می شود. بدون شک و اغراق یکی از بزرگترین اتفاق های مهم زندگی بشر ازدواج است.
ما فقط به فکر برگزاری مراسم و تشریفات عروسی نیستیم و مراسم عروسی تازه شروع زندگی معناداری است که تا پایان عمر عاشقانه ادامه می دهیم. عشق و زندگی مشترک مراقبت و توجه می خواهد.

کادو سالگرد عقد

13- چاپ عکس بر روی روتختی

یکی از پرطرفدارترین کادوهای ما، چاپ عکس شما بر روی یک روتختی که همیشه می توانید بر روی آن استراحت کنید. جنس این روتختی مخمل ترک کوفته شده هست که قابلیت شستشوی بسیار زیادی دارد و ثبات رنگی عالی دارد.

14- کوسن با چاپ عکس

یکی دیگر از کادوهای بسیار زیبایی که برای دیزاین می توانید استفاده کنید، کوسن هایی هستند که عکس خودتان را بر روی آن چاپ می کنید. 

هدیه سالگرد عروسی

15- انواع کیف بافتنی

کیف های بسیار زیادی در بازار وجود دارند که هرکدام موارد مصرف متفاوتی دارند و شما در هر زمانی می توانید از آن استفاده کنید . اما در اینجا می خواهم کیف های زیبای بافته شده با نخ تریکو و مکرومه را معرفی کنم. کیف هایی که به صورت دستی و با رنگ های بسیار زیبا بافته می شوند. مقاومت این کیف ها به دلیل جنس محکم نخ ها، بسیار بالا هست. 

16- گل سر

شاید با دیدن این ایده به ذهن شما یک کادوی سالگرد ازدواج ارزان قیمت برسد. اشتباه فکر میکنید. گلسرهای بسیار زییایی وجود دارد که شما در بازار با قیمت های بسیار بالا پیدا می کنید.

هدیه سالگرد عقد

17- سی دی عاشقانه

می توانید فیلم هایی که با همسرتان در طول دوران زندگی خود داشته اید را بر روی یک سی دی به صورت عاشقانه و با یک موسیقی بسیار زیبا تهیه کنید و به همسر خود بدهید.

18-  ساعت مچی با عکس دلخواه

بله یه ساعت مچی رنگی بسیار زیبا که عکس درون اون قرار میگیره و همیشه همراه شما هست

بهترین کادو سالگرد ازدواج

19- تبلت 

یکی از مواردی که امروزه اکثرا زن و مردها به آن نیاز دارند، تبلیت هایی با قابلیت های بالا هستند که به همه آنها برای برقراری ارتباط با دنیای مجازی کمک شایانی می کند. پس این یکی از گزینه های دو طرفه کادو سالگرد ازدواج هست که مورد قبول همه می باشد.ی کنیم تا از آنها الهام بگیرید و برای همسر خود کادویی مناسب تهیه کنید و در نهایت کادوی تهیه شده را در روز سالگرد پیوند زناشویی خود به همسرتان تقدیم کنید. با ما تا پایان همراه باشید.

ایده های ناب کادو برای سالگرد ازدواج – خرید هدیه

1- آباژور با عکس دو نفره – آباژور با عکس خودتون

یکی از ایده های جذاب دیگر، می توان به چراغ خوابی اشاره کرد که عکس زیبا از شما در آن وجود داشته باشد. این عکس بهتر است قشنگترین عکس شما باشد. این مدل آباژورها یا چراغ های خواب، بنا به سلیقه شما و در دو ارتفاع 25 سانت و 35 سانت موجود می باشد. نکته این چراغ ها این است که شما هر عکسی که بخواهید را می توانید برای همیشه در اتاق خواب خودتان داشته باشید.

نورپردازی که در این مدل چراغ ها کار می شود می تواند هر رنگی داشته باشد ولی رنگ آبی بسیار جذابتر است. این کادو، برای انواع تولدها و کادوهای سالگرد و حتی هدیه به عنوان روز پدر و روز مادر هم می تواند باشد. حتی برای کودکان نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

چاپ عکس روی روتختی